9.18.2006

【OH】Walking On My Middle Age.

各位好友,你們好。
最近事忙。
(我指的最近是到基測之前。)
網誌將處在斷流期。
更新機會很少的。
最近事情真的很多。
還有…
我要走入壯年了…
聽起來好老…
課本說,幼年過完就到了壯年。
再來就老年了…
掰掰,幼年。
你們馬上就會來了啦!我在這裡等你們…嘿。

4 則留言:

Louis 提到...

HAPPY BIRTHDAY BILL! I hope this year is a great year for you and that in every experience, whether high or low, that you find some truth and understanding and a greater knowledge of your self. Happy Birthday! Louis

匿名 提到...

祝我親愛的馬子生日快樂!
祝跟我同星座的馬子生日快樂!





雖然當你愈加年長,
會發現愈多不快樂的事隨時都可能發生,
而且我們還都無能為力時,
我想......
這大概是大家為什麼要祝別人生日「快樂」的原因吧!
嘻嘻!

Horsey 提到...

Thanks Louis, I didn't really have much time for using computer. I guess I won't have much time for writing on my site in this year.

謝謝老師....
我都已經是壯年了,
(跟老師一樣耶....XD)
希望以後也能跟現在一樣快樂。

匿名 提到...

喔喔 我終於又找到這裏了XD

是從我可愛的女兒那邊連過來了嘎阿阿

每次重灌電腦之後就不知道要去哪裡找妳的BLOG..

我終於又找到了XDD