12.22.2007

【音樂】Beach Boys - Melekalikimaka




Beach Boys - Melekalikimaka

It's been my secret passion to try it
To spend my Christmas surfin', I can't deny it
I wanna spend my Christmas on the Kona Coast in Hawaii

For years I saved my pennies and planned it
The great Pacific Ocean, we'll span it
I wanna spend Christmas where I dig it the most, in Hawaii

Go to Hawaii
Melekalikimaka is "Merry Christmas" in Hawaii talk-a
And at Lahaina we'll count the shooting stars
And it will be just you and me in Hawaii

The suntanned beauties are everywhere
If you're comin' to the islands then you might stare
And find a girl waiting for you there in Hawaii

Kani and Wahini and the haoles, too
Wish a Melekalikimaka to you
They're the friendliest people anywhere in Hawaii

Go to Hawaii
Melekalikimaka is how they say it in island talk-a
The island flower fragrance in the air
We'll write a card and underneath the mango trees
We'll say, "Wish you were here with us in Hawaii"

Winter in the sun and surf'd sure be nice
In a south sea garden paradise
I wanna spend Christmas where I dig it the most, in Hawaii

Honolulu, Waikiki
Do you wanna come along with me?
Waimia up to Hanalai
I'd love to take you to the islands today
===========================================
聖誕音樂。
去年聖誕節我也放音樂,會不會沒創意?
我覺得這首歌很可愛,Beach Boys唱的。
Melekalikimaka,是夏威夷話的聖誕快樂。
歌詞說他想要到夏威夷衝浪然後過聖誕節。

對於很多我愛的人,今年不一定能把卡片送到你們每個手上,在這裡先祝大家聖誕快樂了。
詳細的祝福名單...(XD?還有這種東西,不就很輕鬆的打個名字就解決了?你在敷衍大家嗎?)
不是啦,我發現沒有時間做那麼多張卡片了,也不一定能送的到。
畢竟PapermateA4影印紙空位真的很多。
聖誕快樂。

5 則留言:

匿名 提到...

提早的聖誕快樂XDD

對吼=ˇ=
我說我要寫聖誕卡片給你的XD
可是..
不知道要怎麼拿給你耶...

還是..
明年聖誕節在一起給好了...囧?!!...

Horsey 提到...

討厭...
我要把原本留给你的那張A4白紙收起來了XD
不會啦...
就算是你不給我,我前幾年還不是照樣寫給你=ˇ=

亞當 提到...

很有趣的文章,也請你來欣賞我的夏威夷部落格。聖誕節快樂!

Grace Tsai 提到...

我說亞當.....你是想要馬子跟你在夏威夷買房子嗎.........

喔喔!衝浪是我的青春!(啥)
噗喔,我有準備乳加呢,聖誕節時....不過應該被03的那群化外之民吞噬了就是....
矮,總之佳節愉快。
We'll say, "Wish you were here with us in HSNU"

Horsey 提到...

我說亞當XD
我自己都不知道這篇文章哪裡有趣了XD
你真行。
謝謝你的祝福喔
Melekalikimaka!

長谷川
03不是力殺的班嗎?
嗯難得你這麼有心 我卻不在附中。
聖誕快樂,新年快樂(好像都過了XD)