4.05.2008

【圖鑑】自取其辱

自取其辱
攝影:鄭咩
主角:鄭咩
年份:2005
地點:師大附中國中部160教室,鄭咩的座位。
備註:2005年底的一日,鄭咩拿了馬子的相機,聲稱要拍帥哥的照片。少頃,相機拿回後,馬子遍尋不著帥哥的照片,因為馬子不常自拍。俄而,鄭咩指著此張相片,並羞愧的離開。馬子至今還是不解其意,是個謎團。
===========================================
馬子圖鑑,為您記下生活中最真實的點點滴滴。

5 則留言:

匿名 提到...

對不起 我錯了
當時年少無知 竟然那麼不自量力
自稱為帥哥(開玩笑的...)
我覺得真的很帥阿~!!!

匿名 提到...

我覺得我比較帥



力殺

(嗨!想我嗎XD)

Grace Tsai 提到...

(笑)

昨天,社團的指導老師離開的時候,我說「路上小心,不要被什麼東西撞到了噢。」他回答「我希望被美女撞到。」,於是我就擋在社辦門口堵他XD

「輕一點好不好.....」他說。

Louis 提到...

Hey Bil, how's it going? Sorry I have not visited your blog or left you a message for so long. I miss you and think of you often. It has not been easy starting life again here and I am afraid I have been somewhat overwelmed by everything so much that I have been neglecting my friends in Taiwan. Glad to see you are able to find time to keep up with your blog. This is a good sign. Write me and give me all the news when you get the chance. louisalbertfrohman@yahoo.com

Take care!

Louis

Horsey 提到...

沒關係 我們都有那段青澀的無知歲月。
哈 你太不夠矜持了(對這句話有沒有感覺嗄嗄嗄XDD)

摁,大概吧
有 有想你 你都不去舞會。
真的是想看你好嗎=ˇ=

為什麼你要站在那啊?
你又不是美女
真奇怪
我想不通
謎團+1

I don't know how to answer the "how's it going" question!
It really has been a long time since I last met you.
I think of you a lot too!
Once I really want to mail you, and tell you about the english teacher at that time, was really not the same as you. Some of them, they just couldn't understand me.
Sorry, I have to mail you a little later, because I'm quite busy recently.

You take care too! :D

Bill